poniedziałek, 10 października 2016

Konik na biegunach, dekoracja



Każdy rodzic chce stworzyć dla swojej pociechy jedyne i niepowtarzalne miejsce, które będzie zarówno oazą bezpieczeństwa dla malucha, jak i pobudzi jego kreatywność i chęć poznawania świata.
Obecnie rynek obfituje w różnego rodzaju dekoracje i ozdoby. Coraz częściej stawia się na stonowane, pastelowe barwy i delikatne, wpasowane w tło dodatki.
Jedną z takich z takich dekoracji może być konik na biegunach. 
W mojej pracowni powstało ich już sporo. Prym wiodą różowe. Delikatny, pudrowy kolor wpasowuje się we wnętrze królestwa małej dziewczynki.
Niedawno miałam okazję stworzyć zupełnie nowe wzory. Moje koniki były nagrodą w zawodach hubertusowych. Mam nadzieję, że zawodnicy byli zadowoleni z takiego upominku.
Moim faworytem jest postarzany konik z czerwonym serduszkiem. A Wam, który najbardziej przypadł do gustu?
Jeśli szukacie innych ciekawych inspiracji zajrzyjcie na stronę Kobiece Porady
Gorąco polecam!
Pozdrawiam serdecznie

Natalia












10 komentarzy:

  1. Cudne! mój faworyt to wszystkie w kropki

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne;) Mi wpadł w oko ten szary;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod względem popularności szary jest zaraz za różowym:)

      Usuń
  3. Piękne są;) mi podoba się zwłaszcza ten szary w kropy, także jego miejsce w rankingu nieco się wzmacnia;P
    Pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie urocze! Kremowy w beżowe kropki jest cudny, no i ten postarzany z serduszkiem:)

    OdpowiedzUsuń