piątek, 21 marca 2014

Aniołek - podziękowanie dla gości




Amelia z lawendowej chmurki

Ostatnio eksperymentuję z masą solną. To pierwszy aniołek, którego zrobiłam. Sporo jeszcze muszę się nauczyć. Widzę wiele niedociągnięć,  ale chęci mi nie brakuje. Aniołek jest pomalowany farbami akrylowymi i ozdobiony techniką decoupage. Całość została zabezpieczona lakierem. Taka panienka chętnie posłuży jako podziękowanie dla gości przybyłych na wesele, chrzciny czy komunię.
Imię nadało się samo. Po prostu, gdy ją zobaczyłam wiedziałam już, że musi zostać Amelią.




2 komentarze:

  1. Bardzo pomysłowo wyszedł ci ten aniołek. Co tu dużo pisać, stworzyłaś piękną Amelię. Jestem pełna podziwu i czekam na kolejne zaskakujące twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sympatyczna Amelka:-) A zabawa z masą solną to cudowna forma spędzania czasu...no i strasznie wciąga;-)

    OdpowiedzUsuń