środa, 13 maja 2015

Skrzynia na zabawki dla dziewczynki

skrzynia na zabawki dla dziewczynki




skrzynia na zabawki dla dziewczynkiSkrzyneczka, którą widzicie powstała całkiem przez przypadek. Poproszono mnie o zrobienie pudełeczka dla rocznej dziewczynki. Miałam tydzień czasu, co nie jest mało pod warunkiem, że ma się odpowiednie pudełeczko. Ja nie miałam. Zrobiłam z tego co było pod ręką i wyszła całkiem fajna skrzyneczka na zabawki.
Na wieczku motyw mojej ulubionej dziewczynki, pomalowane na różowo ornamenty, a na zewnątrz imię dziecka w rameczce. 



skrzynia na zabawki dla dziewczynki


skrzynia na zabawki dla dziewczynki


skrzynia na zabawki dla dziewczynki






Skrzyneczkę zgłaszam do wyzwania „Wycinanka” na blogu Decu Style





7 komentarzy:

  1. wyszła prześlicznie, jak popatrzyłam to buzia sama mi się do niej uśmiechnęła, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna skrzyneczka:) Na pewno bardzo się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta grafika jest słodka, nie dziwię się że ją lubisz. Skrzyneczka wygląda cudnie! Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna skrzyneczka :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńko, Natalio! Wyrobisz się z podobną na Dzień Dziecka? Dziewczynka trochę starsza, dziesięciolatka Oliwka. Będzie tam trzymać swoje dziewczęce skarby.
    Pozdrawiam Cię serdecznie, pełna wrażeń po Wielkopolsce:)))
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że się wyrobię:) Oliwka Będzie miała śliczną skrzyneczkę:)

      Usuń
  6. Cudna!
    Dziękuję za udział w Wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń