poniedziałek, 21 listopada 2016

Złota bombka ze śnieżynką



U mnie powoli też pojawia się coraz więcej prac świątecznych. Bardzo lubię robić bombki, a ta, którą dziś pokazuję stanie się chyba jedną z moich ulubionych.
Sporo ostatnio na blogach bombek mixmediowych, biżuteryjnych itp. Sama nie wiem czy to moje klimaty. Pewnie spodobają mi się, kiedy już wszystkim się znudzą:)
Moja bombeczka to zupełnie inna bajka. Wykonanie jej było w sumie proste i myślę, że powstaną jeszcze podobne. 
Pozdrawiam

Natalia







5 komentarzy:

  1. Ha, też często tak mam, że zaczyna mi się coś podobać, gdy to dawno już przebrzmiało. ;) A bombeczka świetnie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam identycznie. Moda się skończyła mi dopiero się spodobało :) Bombka śliczna taka, taka gładka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są ludzie, którzy mają prawdziwy talent w paluszkach :) Bardzo mi się podoba, przecudna jest... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń