środa, 3 czerwca 2015

Taca decoupage metamorfoza



taca decoupage, róże, transfer, metamorfoza

Witam wszystkich:) Na dworze cudne słoneczko i wszystko kwitnie ... aż chce się żyć. Niestety ciągle dokucza mi brak czasu, ale czytając Wasze blogi wiedzę, że nie tylko ja mam taki problem. No, ale nie zamierzam narzekać. Cieszę się, że pracy mi nie brakuje:)
Dziś prezentuję Wam tacę, która przeleżała u mnie całe wieki. W zasadzie nie mam pojęcia skąd się w moich szpargałach wzięła. Stara, pomalowana na mało urokliwy kolor, czekała na swoje pięć minut. Postanowiłam dać jej drugie życie. Przemalowałam na kremowo, ozdobiłam różami i grafiką z transferu, no i jest:) Taca zmieniła też swoje przeznaczenie. Z uwagi na pęknięcie nie nadaje się do przenoszenia czegokolwiek, więc stała się ozdobą samą w sobie. Stoi na przydomowej ławeczce obok doniczki z kwiatami.
taca decoupage, róże, transfer, metamorfoza
tak taca wyglądała przed ozdobieniem



Życzę Wam udanego długiego weekendu:)
Pozdrawiam
Natalia



















9 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie metamorfozy:))) Pięknie ją ozdobiłaś:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękna. Warto było się za nią zabrać;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i co tu dużo mówić, Artystko, masz w sobie taką wrażliwość, że nawet zwykła taca wychodzi spod Twoich rąk jak dzieło sztuki:) Nabrałam ochoty, aby usiąść na tej ławeczce i nacieszyć się widokiem tacy na żywo:)))
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia spod Giewontu:)
    M.
    p.s. Oliwia zachwycona! Moja siostra reklamuje Cię wszędzie, gdzie pójdzie:D

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tak metamorfoza bardzo udana!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo łAdna , fajnie wyszła oj podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna;)
    I jeszcze raz piękna;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta metamorfoza to strzał w dziesiątkę :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie skomponowałaś wzór na nową szatę dla tacy Natalio - wygląda ślicznie. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń